5 جایگزین سالم شکر از تقسیم بندی خوب و بد

ما در اینجا از همه جا مطلب میزاریم

5 جایگزین سالم شکر از تقسیم بندی خوب و بد

۶۹ بازديد
روزهای اضافه کردن مقادیر اضافی شکر به قهوه کم کم به پایان می رسد. هر روز افراد بیشتری نسبت به سلامتی خود آگاه می شوند و در سبک زندگی روزمره خود تغییراتی ایجاد می کنند. مردم در حالی که قندهای تصفیه شده را حذف می کنند، جایگزین های سالم تری را برای رژیم غذایی خود انتخاب می کنند.

یکی از بزرگترین موانعی که مردم اغلب هنگام انتخاب گزینه‌های سالم‌تر با آن مواجه می‌شوند این است که شکر را با چه چیزی جایگزین کنند. افراد زیادی به طعم و طعم یک فنجان قهوه سیاه قوی عادت ندارند. در واقع، اکثر مصرف کنندگان قهوه نگران این هستند که حذف شیرین کننده ها منجر به یک فنجان قهوه بسیار تلخ شود. خوشبختانه، جایگزین های شکر گزینه بسیار بهتری نسبت به استفاده از شکر سفید معمولی شما هستند.

فواید استفاده از جایگزین های شکر در قهوه
جایگزینی شکر با جایگزین های سالم تر فواید زیادی برای سلامتی شما دارد. خطر ابتلا به دیابت نوع 2، مشکلات قلبی عروقی و افزایش وزن بیش از حد را کاهش می دهد. جایگزین های طبیعی ممکن است به کاهش برخی از این خطرات رایج سلامتی کمک کنند.

چگونه قهوه ام را بدون شکر شیرین کنم؟
اگر قهوه خود را کمی شیرین دوست دارید اما به دنبال جایگزین سالم تری برای شکر هستید، چندین گزینه وجود دارد که می توانید امتحان کنید. استفاده از عسل، وانیل یا حتی استویا می تواند به شیرین کردن قهوه کمک کند. حتی ممکن است متوجه شوید که اگر قهوه ای صاف و طعم دار را امتحان می کنید، نیازی به افزودن هیچ شیرین کننده ای ندارید.

جایگزین های شکر
چندین جایگزین طبیعی و سالم برای قهوه شما نسبت به شکر ساده وجود دارد.
عسل - عسل برای قند خون شما معجزه می کند و به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده است. این ماده مغذی منیزیم و پتاسیم را تقویت می کند. تنها یک وعده عسل برای شیرین کردن قهوه شما کافی است.
پودر درخت خرما - یک جایگزین بسیار سالم تر و طبیعی برای شکر سفید، پودر درخت خرما طعم شیرین طبیعی را به قهوه شما بدون اثرات مضر شکر اضافه می کند. جایگزین کردن شکر با نعناع در زندگی روزمره فواید زیادی دارد. سرشار از مواد معدنی و مغذی است، هضم سالم را بازیابی می کند، به کاهش وزن کمک می کند و یک تقویت کننده طبیعی انرژی است.
شربت افرا - اگر به دنبال یک گزینه سالم و بدون قند هستید که به راحتی در دسترس باشد، می توانید از شربت افرا در قهوه خود استفاده کنید. شربت افرا مزایای متعددی نسبت به شکر سفید دارد و خواص آنتی اکسیدانی دارد.
عصاره وانیل - بسیاری از قهوه خورها طعم وانیل را در قهوه سیاه یا لاته خود دوست دارند. اضافه کردن یک یا دو قطره عصاره وانیل به قهوه، بدون افزودن شکر، طعم آن را افزایش می دهد. با این حال، به جای افزودن عصاره وانیل به قهوه، جایگزین دیگر استفاده از قهوه وانیلی طعم‌دار است.
استویا - در حالی که استویا ممکن است شبیه بسیاری از شیرین کننده های مصنوعی باشد، در واقع یک جایگزین طبیعی قند است. این گیاه از گیاه استویا می آید که قبل از اینکه برای مصرف فروخته شود، یک دور پردازش شیمیایی را پشت سر می گذارد. استفاده از استویا خطر افزایش قند خون و افزایش وزن را تا حد زیادی کاهش می دهد.
امیدواریم روش جدیدی برای شیرین کردن قهوه خود بدون شکر پیدا کرده باشید! چه با نخل خرما، عسل یا قهوه طعم دار انتخاب کنید، طعم قهوه بدون شیرینی بیش از حد شکر را در فنجان خواهید داشت. چه بهتر، شما در عین حال قند زیادی مصرف نمی کنید و کالری دریافتی خود را کاهش نمی دهید!

منبع : سایت مسترکافی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.