نقش محصول مناسب برای تبلیغات را می توان به چه جزییاتی مشخص کرد؟

۱۷۲ بازديد
ادارات دولتی ، دفاتر عمومی ، نامزدهای سیاسی و آژانس ها نیز خریداران عمده محصولات تبلیغاتی برای اهداف تبلیغاتی هستند. آنها از این محصولات برای تبلیغ پیام دولت استفاده می کنند. می توانید پرچم ، برچسب ، برگردان ، آفتابگیر تبلیغاتی  یخ خردکن ، پوشاک و سایر موارد دیگر را به ادارات و ادارات مرتبط دولت بفروشید.

اخیراً ، مطالعات بازرگانی گلنریش و دانشگاه ایالتی لوئیزیانا برای بررسی اینکه کدام یک از برترین صنایع جهانی محصولات تبلیغاتی خریداری می کنند ، نظرسنجی کردند. این بررسی نشان داد که بیشتر صنایع از کالاها برای تبلیغ مشاغل استفاده می کنند.

بنابراین ، چه شرکت های بزرگی بودجه قابل توجهی را صرف خرید محصولات تبلیغاتی می کنند؟ صنعت محصولات تبلیغاتی در آمریکا در سال 2018 24 میلیارد دلار درآمد کسب می کند و سالانه 2.5 درصد رشد می کند.

شرکت های جهانی بودجه قابل توجهی را برای خرید کالاهای آماده صرف می کنند تا مارک های خود را به طور تهاجمی تبلیغ کنند. در میان این شرکت ها ، هر کدام 39 میلیون دلار برای خرید کالاهای تبلیغاتی هزینه کردند. به طور کلی ، 10 شرکت برتر جهانی کالا را به ارزش 548 میلیون دلار خریداری کرده اند.
اگر می خواهید بدانید کدام یک از شرکت ها این اقلام را بیشتر خریداری می کنند ، پس بدانید که 7 شرکت بزرگ جهانی از بین 25 شرکت برتر مربوط به صنعت کالاهای مصرفی و شش شرکت مربوط به صنعت ارتباطات است. بقیه شرکت ها مربوط به صنایع دارویی ، فناوری و خودرو است. همه آنها هنگام طراحی مارک خود بر روی محصولات از کالاهای تبلیغاتی بهره مند می شوند.

همچنین ، 25 از 100 شرکت برتر جهانی که هزینه های زیادی را صرف فعالیت های تبلیغاتی مانند کوپن ، پست مستقیم ، رویدادهای ویژه می کنند ، شرکت هایی هستند که سهم قابل توجهی را برای خرید محصولات تبلیغاتی خرج می کنند.

اگر با استفاده از اقلام تبلیغاتی مارک خود را بازاریابی می کنید ، به خدمات طراحان نیز نیاز خواهید داشت. در این زمینه ، Designhill می تواند با دسترسی به صدها طراح با استعداد به شما کمک کند. آنها ایده های منحصر به فرد طراحی لوگو را در پاسخ به مسابقه طراحی شما در این سایت جمع آوری منابع ، به شما ارائه می دهند.

طیف گسترده ای از صنایع وجود دارد که از محصولات تبلیغاتی برای ارتقا business مشاغل استفاده می کنند. این صنایع شامل بهداشت و درمان ، امور مالی ، آموزش و پرورش ، و حتی ادارات دولتی و سازمان های غیر انتفاعی است. شما می توانید اینها و بسیاری دیگر را به عنوان مشتریان بالقوه کالای خود هدف قرار دهید. یک طراحی وب سایت حرفه ای می تواند به شما کمک کند با مشتریان بالقوه خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.
کوچک یا بزرگ ، مشاغل سالانه مقدار زیادی از پول خود را صرف تبلیغات می کنند. با این حال ، آنها بندرت از مزایای اقدامات تبلیغاتی خود بهره مند می شوند. خوب ، ما یک روش پیدا کردیم که تضمین می کند به سرعت و به راحتی نتیجه می دهد. بعلاوه ، این هزینه زیادی در بودجه شما ایجاد نخواهد کرد. ما می دانیم که هر مشاغل باید خود را ارتقا دهند. این فقط قاعده بازار است و همه این واقعیت ساده را می پذیرند. اگر تبلیغ نکنید ، وجود ندارید ، اما سوال این است که. چرا محصولات تبلیغاتی کار می کنند ؟؟

درست مثل درخت در جنگل. اگر درختی در جنگلی بیفتد و کسی برای شنیدن آن در اطراف نباشد ، آیا صدایی ایجاد می شود؟

مشاغل با این قانون زندگی می کنند و می میرند.

اگر مشاغلی وجود داشته باشد ، اما کسی نام آن را نشنیده باشد ، آیا واقعاً می تواند دوام بیاورد؟ همه ما پاسخ این سوال را می دانیم. و این پاسخ این است که چرا ارزش صنعت تبلیغات و بازاریابی 1.2 تریلیون دلار است.

هر صاحب مشاغل می خواهد تجارت ، محصولات یا خدمات خود را ارتقا دهد. و به همین دلیل است ساک دستی برزنتی که هر شرکتی پول زیادی را که به سختی به دست می آورد صرف تبلیغات و بازاریابی می کند. به همین دلیل این صنعت به طور مداوم در حال رشد است. با ورود هر سال دستگاه ها و سیستم عامل های جدید ، این مقدار فقط افزایش خواهد یافت. با این حال ، به نظر می رسد که مردم متوجه یک نکته مهم نمی شوند. همه چیز در مورد ارزش تبلیغ شما نیست. این همچنین در مورد روانشناسی و خلاقیت است. برای هدایای تبلیغاتی می توانید میلیون ها پوند پرداخت کنید و بازخورد صفر و نتیجه صفر دریافت کنید. در مجموع ، یک دور صفر خوب به عنوان بازگشت سرمایه شما.

و آیا شما می دانید چرا؟ زیرا شما به نقطه شیرین مخاطب خود "ضربه" نمی زنید. و چون شما در تلاش برای انجام این کار زیاد خرج می کنید.

شاید وقت آن باشد که شما به چیز دیگری نگاه کنید؟ چیزی خوب ، اما قدیمی است. مقرون به صرفه ، اما فوق العاده کارآمد. بله ، وقت آن است که شروع به جستجوی محصولات تبلیغاتی به عنوان راهی برای دستیابی به مشتریان بالقوه کنیم.

ما البته در مورد محصولات تبلیغاتی صحبت می کنیم
وقتی نوبت به این تاکتیک بازاریابی می رسد ، همه چیز ساده و سرراست است. از زمانی که بشر فروش محصولات و خدمات را آغاز کرده است ، وجود داشته است. نه ، مطمئناً رومیان باستان تی شرت هایی با نام میوه های خود چاپ نمی کردند ، اما به مردم می دادند که بهترین میوه خود را به طور رایگان امتحان کنند ، و اگر آن را دوست نداشتند ، مجبور به خرید آن نبودند. البته ، محصولات تبلیغاتی از آن زمان به میزان قابل توجهی تغییر کرده اند ، اما هنوز هم در اینجا هستند و این باید چیزی به شما بگوید.

این واقعیت که قرن هاست صنعت محصولات تبلیغاتی وجود دارد و ارزش آن بیش از 20 میلیارد دلار است ، نشان می دهد که قطعاً ارزش آن را دارد.
1. افزایش قابل توجهی در شناخت نام تجاری
تشخیص مارک به این معنی است که مشتریان می توانند آنچه شرکت شما در یک لحظه ارائه می دهد را شناسایی کنند. فقط دیدن آرم شما باید کافی باشد تا آنها به یاد بیاورند که شما چه کاری انجام می دهید و آنچه را ارائه می دهید. همه آرم اپل یا KFC را تشخیص می دهند و این به این دلیل است که این مارک ها بر ایجاد مارک تجاری تمرکز کرده اند.

آن موارد تبلیغاتی که به مشتریان خود می دهید به آنها کمک می کند تا در طولانی مدت تجارت شما را به خاطر بسپارند و کار شما را تشخیص دهند. به نظر ما ، این دلیل کافی برای دادن کالاهای تبلیغاتی است.

طبق تحقیقات پیشین ، نتایج این است که 89٪ از افراد تبلیغ کننده را پس از دریافت کالای تبلیغاتی به مدت دو سال به خاطر می آورند.

اگر محصول مناسبی را انتخاب کنید ، برای آنها باقی خواهد ماند. مدت طولانی در اتومبیل ، دفاتر یا خانه های آنها خواهد بود. از هر 10 نفری که کالای تبلیغاتی دریافت می کنند ، شش نفر آن را به مدت دو سال نگه می دارند. این یک تبلیغ دائمی است که آنها را به یاد شرکت شما می اندازد. و سپس ، وقتی آنها به خرید می روند یا به دنبال خدمات می گردند ، شما را به یاد می آورند. و این پاداش شماست - وقتی آنها به خدمات یا کالاهایی که شما ارائه می دهید به لطف لیوان مارک دار ، کیف یا USB که به آنها اعطا کرده اید ، احتیاج داشته باشند ، آنها بیشتر از رقابت شما به شما خواهند آمد.

2. بازاریابی موثر و کم هزینه
وقتی صحبت از مشاغل کوچک می شود ، صرف هزینه در یک کمپین تبلیغاتی عظیم که انواع رسانه ها را سرریز می کند تنها می تواند یک رویا باشد. با این حال ، این مشاغل برای دستیابی به اهداف خود نیازی به چنین کمپینی ندارند. یک کمپین تبلیغاتی با هزینه کم می تواند به یک استارت آپ کمک کند تا برای اولین بار روی پای خود بایستد.

چطور؟ خوب ، می بینید که بیشتر تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی هزینه های تولید انبوه بسیار کمی دارند. این بدان معناست که هرچه بیشتر سفارش دهید ، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد. و هنوز هم ، این محصولات ارزان قیمت تأثیر زیادی بر گیرندگان دارند.

چقدر تأثیر دارد؟ خوب ، طبق تحقیقات ، 85٪ افرادی که کالاهای تبلیغاتی دریافت می کنند ، پس از آن با تبلیغ کننده تجارت می کنند. بازگشت سرمایه بدی نیست ، درسته؟
منبع : 

هدایای تبلیغاتی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.