عوامل هدیای تبلیغاتی تاثیر گذار در فروش و برند سازی

۱۶۴ بازديد
می تواند به کسب و کارها کمک کند تا آگاهی از برند را افزایش دهند ، منجر به فروش و فروش شوند ، مشتری را حفظ کنند و مشتری را حفظ کنند و تصویری مثبت از برند را در نظر عموم ایجاد کنند. با این حال ، فروش کالاهای تبلیغاتی به شرکت های بزرگ می تواند هدایای مدیریتی برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​چالشی باشد. بگذارید نکاتی را مرور کنیم که به کسب و کار شما برنده و اعتماد به نفس نزدیک شدن به شرکت های بزرگ و دستیابی به اهداف فروش شما است.
1) در مورد شرکت کاملا تحقیق کنید

این ممکن است بارزترین نکته باشد ، اما تعداد کمی از مدیران فروش قبل از برقراری تماس تلفنی این کار را انجام می دهند. برخی ممکن است تحقیقات مختصری انجام دهند اما ممکن است به راحتی ناگت های حیاتی را که هنگام کنار هم قرار دادن قطعات فریاد می زنند از دست ندهند. تحقیقات معمول خود را انجام دهید اما همزمان ساختار شرکت ، تاریخچه ، سوابق ، نحوه کار آنها با کارمندان ، هدایای بوردی را که ارائه می دهند و غیره بررسی کنید.

2) یک استراتژی رویکرد داشته باشید

عاقلانه نخواهد بود که فقط قدم بزنید و با یک زمینه فروش شروع کنید. ابتدا ایمیل را رها کنید. این نامه باید شامل مشخصات شرکت شما و همچنین هدف و هدف تجارت شما باشد. اگر پاسخی دریافت کردید ، می توانید با آنها تاریخ ملاقات تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که به جای اینکه به عنوان یک چشم انداز تجاری با آنها صحبت کنید ، در طول جلسه با آنها گفتگوی واقعی داشته باشید. با پیشرفت مکالمه ، می توانید چند راه حل و راهبرد هدفمند به آنها پیشنهاد دهید.

3) به دنبال فرصت ها باشید

فرصت های نقطه ای که یک انتقال آسان برای شرکت است و تناسب طبیعی با عملکرد آنها دارد. بعد از اینکه به تصویری واضح دست یافتید ، با ارائه ایده های خلاقانه و ابتکاری برای آنها شروع کنید. برای مثال:

1) آیا آنها به دنبال بهبود حضور هستند؟ برنامه تشخیص حضور را پیشنهاد دهید.

2) آیا آنها قصد راه اندازی سرویس یا محصول جدیدی را دارند؟ استراتژی های منحصر به فرد بازاریابی را پیشنهاد دهید.

3) آیا آنها به کارمندان خود پاداش می دهند؟ یک سیستم جایزه خارق العاده را پیشنهاد دهید.

اگر به دنبال نکات و بینش های ارزشمندتری هستید ، با Promo Direct در تماس باشید. آنها با ارائه بهترین راه حل ها و استراتژی های بازاریابی به مشتریان خود در ایالات متحده شهرت یافته اند.
مشخص کنید چه عناوین شغلی را دنبال می کنید. کارگردان بازاریابی ، CMO ، VP یا بازاریابی و غیره

2. جستجوی پیشرفته Linkedin را انجام دهید (در کنار نوار جستجو یافت می شود). در کادر "عنوان" عناوین را با استفاده از عبارات بولی پر کنید. "مدیر بازاریابی" یا "مدیر CMO" یا "معاون بازاریابی"

3- 20-30 شرکت بزرگ مرتبط را به بخش "شرکت فعلی" وصل کنید (نتایج بهتری نسبت به جستجوی براساس اندازه شرکت که به هر حال فقط با w / Linkedin Premium در دسترس است به دست می آورید).

اگر ضرر کرده اید ، در اینجا لیستی از شرکت های Fortune 500 آورده شده است:
4- با اضافه کردن شرکت ها ، حذف آنها ، تغییر عناوین و غیره ، نتایج خود را باریک نگه دارید تا 50 نمایه فوق العاده مرتبط داشته باشید. یک لیست کوتاه ایجاد کنید و افراد را با کلیک کردن روی "ذخیره" در منوی کشویی کنار هر نام ، به آن اضافه کنید.

5. به منظور سازماندهی ، این نام ها را به صفحه گسترده در Google Drive یا Excel اضافه کنید. ستون ها را برای نام ، ایمیل ، عنوان ، شرکت ، تاریخ های تماس گرفته شده و یادداشت ها نگه دارید.
یک ایمیل سرد عالی بسازید از نکات زیر استفاده کنید:


آن را کوتاه نگه دارید (خط آخر: ایمیل های کوتاه خوانده می شوند ، طولانی ها نمی خوانند).
شخصی سازی کنید (نام آنها و یک خط در مورد چیزی که مشاهده کرده اید جالب و خاص باشد)
فروتن باشید ("من فکر کردم فرصتی پیدا می کنم تا با شما تماس بگیرم").
ارزش پیشنهاد (شاید شما یک ابزار مفید ، نسخه آزمایشی رایگان ، تجربه W / رقبا ، سفید چاپ به عنوان آخرین چاره).
از انحصارطلبی استفاده کنید (این چیز ارزشمند را فقط برای چند نفر ارسال می کنید).
همدلی ایجاد کنید (به تصویر کشیدن خود به عنوان یک زیردست که انجام وظیفه ای برای یک فرد برتر را انجام می دهد ، باعث همدلی مردم می شود. منظور من را در مثال زیر خواهید دید.)
از زبان ساده و معمولی استفاده کنید (وانمود کنید که با یکی از آشنایان خود که در یک مهمانی کوکتل ملاقات کرده اید ، و نه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا تماس می گیرید).
انتظار را برای برقراری تماس برقرار کنید (اگر شماره ای دارید ، اگر ندارید ، با پیشنهاد یک زمان بخواهید یک تماس کوتاه ترتیب دهید).

برای بصیرت ، در اینجا الگویی آورده شده است که من آن را از دوره آتی Udemy خواندم. اگرچه مجبورید مطالب خود را بنویسید ، اما امیدوارم که به شما در ایده پردازی نکات بالا کمک کند.


من از ماه گذشته که در مورد شما بچه ها در Inc خوانده ام طرفدار هستم و خوشحالم که بالاخره دلیل خوبی برای تماس با آن دارم ...

ما یک ابزار صفحه گسترده برای اندازه گیری ROI بازاریابی از طریق ایمیل (پیوست) ایجاد کردیم که این ماه را به صورت رایگان برای سه شرکت ارائه می دهیم. بنیانگذار ما پیشنهاد داد که آن را برای شما ارسال کنم زیرا یک زن و شوهر مانند شما چیزهای زیادی از آن دریافت کردند.

علاوه بر بحث در مورد این ابزار ، من می خواهم بشنوم که شما برای بازاریابی از طریق ایمیل چه کاری انجام می دهید. حتی اگر به زودی ما را [پیوند خود را] استخدام نکنید ، قول می دهم با اطلاعات مفید آنجا را ترک کنید. لطفاً انتظار تماس من را در صبح چهارشنبه داشته باشید. به 15 دقیقه یا کمتر زمان نیاز خواهیم داشت.
محصولات تبلیغاتی روشی برای کسب و کار فروش بالاتر ، افزایش اعتماد به نفس کارکنان و کسب آگاهی عمومی جامع تر است. با این وجود ، این تجارت مملو از محصولات تبلیغاتی مختلف مانند تی شرت ، کلاه ، لیوان قهوه ، خودکار ، دفتر یادداشت و اسباب بازی های مخمل خواب دار است.

1. نمونه هایی از برترین محصولات تبلیغاتی خود را طراحی کنید. این ممکن است خودکار ، دفتر یادداشت یا لیوان قهوه باشد. برای فروش کالاها و خدمات خود ، آرم و اطلاعات تماس خود را روی کالای تبلیغاتی اعمال کنید.

2. برای شروع کار هدف عینی خود را مشخص کنید. شما ممکن است در مطب های دندانپزشکی با مسواک تبلیغاتی یا نخ دندان تمرکز کنید. لیستی ایجاد کنید تا بتوانید موجودی کالا و هزینه های خرید کالا را به حداکثر برسانید.

3. یک "کیف نمونه" همراه با نامه و کارت ویزیت خود را به دفاتر هدف رها کنید یا پست کنید. به همراه اطلاعات تماس خود توضیح دهید که چه کسی هستید و شرکت شما چه ارائه می دهد.

4- تماس تلفنی را با تصمیم گیرنده پیگیری کنید. تأیید کنید که اقلام را دریافت کرده است و از او بپرسید آیا ممکن است موارد تبلیغاتی مانند تقویم یا قلم پذیرایی داشته باشد.

5. نمونه های خاصی را برای مخاطب خود ایجاد و ارسال کنید. اگر مورد تقویمی است ، یک تقویم اختصاصی برای آن شرکت ایجاد و ارسال کنید. حتماً از شخص در مورد وقت خود و در نظر گرفتن محصولاتتان در نامه تشکر کنید. تخفیف هایی را که می توانید بر اساس مقادیر ارائه دهید ، بیان کنید.

yun.ir/6f96zd
https://tinyurl.com/yxh8ovkk
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.